Cumartesi, Temmuz 27, 2013

Ben Adam Olmam

Ben Adam Olmam
Saygın okurlarım,
Evet,
Ben adam olmam çünkü;
Kimsenin kölesi değilim…
Herkse yardım ederim…
Özgür olarak fikirlerimi yazarım…
Düşünceye düşünmek için saygı duyarım…
Fikri fikir olarak görür saygılı fikir sunarım…
Çapulcu olarak aranızda bulunur saygın insanları dinlerim…
Halk için yazar, halk için okuturum…
Bazen sislere yakın olurum, bazen çok uzak olurum…
Bazı yerlerde yazılarım yayınlanır, bazı yerlerde çıkar için kullanılırım…
Kullanırken kullandıklarını fark etmeyen dostlarıma acırım…
Emek verdiğim kurum ve kuruluşların, sonunu ben görürüm…
Görmek demek göstermek demektir…
Emek ile yapılan işe saygı duymak saygılı olmaktır…
Emek;  güç, fikir, düşünce ile ortaya çıkar…
Düşünen kişi güçlü, düşünmeyen kopya çeken köledir…
Din, İman ile ortaya çıkıp din için halkı sömüren, şeytandır…
Bazı durumlarda kendine başka zim ler ile ortaya çıkıp çıkar için fikir ve düşünceleri silen akılımızdır…
Akılı gibi ortaya çıkan ve çıkar,  için kendi için başkalarını kullanan kişiler ve kurumlar çok mu akıllı, yoksa kendilerinin aklı ile başkaları için kullana kişiler ve kullanılan kişiler arsısındaki ince ayrı çözecek kişi ve kurumlar var mıdır??…  
Sayın demekler saygın kişilik olur mu?
Sorgulamak ve sorgu sistemi nasıl olmalıdır?
Bilgiler arşivlenerek; daha sonra saklayarak bir önceki dönemden bir sonraki olgulara ışık tutulabilir mi, yoksa sahte ampul yakarak gözler kamaştırılır mı?
İşte ben bunları sorguladığım için adam olmam…
Saygılar…
Rogg & Nok Genel Yayın Yönetmeni…

Cessur Demirali GÜRSU

Hiç yorum yok: