Pazartesi, Temmuz 29, 2013

Bülent Dalkılıç: Silivri Bastil’ine Çağrı!


Silivri Bastil’ine Çağrı!
Bekliyorum! Bir çağrı bekliyorum.
Uyanmış vicdanlardan çağrı bekliyorum.
‘’Türkiye’yi ben yönetirim, yarınları ben yaparım’’ diyebilenlerden çağrı bekliyorum.
Doğaya olan sevginin kaynağında ‘’insan sevgisi’’ olduğunu bilerek, ‘’bir ağaç için ölürüm’’ diyenlerden çağrı bekliyorum. Taksim Gezi Parkı Platformu’ndan ve bileşenleri Türkiye Tabipler Birliği(TBB)’nden, Türkiye Mühendisler ve Mimar Odaları Birliği(TMMOB)’nden çağrı bekliyorum.
‘’5 Ağustos’ta Silivri’deyiz’’ demelerini bekliyorum.
Bekliyorum! Emeğe olan bağlılıklarının, saygılarının kaynağında ‘’insan sevgisi’’ olduğunu düşündüğüm emekçilerden, emek örgütleri DİSK ve TİSK’ndan çağrı bekliyorum.
‘’5 Ağustos’ta Silivri’deyiz’’ demelerini bekliyorum.
Emperyalizmin böl, parçala planı BOP’nin Türkiye’deki eş başkanı Tayyip hükümeti, hukuksuz yargıya dayanarak başlattığı faşizmin temelini ‘’Ergenekon davaları’’ ile attı. ‘’Böldürmeyiz, parçalatmayız’’ diyenleri, yolunda engel gördüğü herkesi Silivri’nin dağ başında kurduğu ‘’Bastile’’ attı. Dün Emperyalist AKP’nin faşizmini, ‘’birlikten yana olanlar, önce vatan’’ diyenler tattı. Bugün Taksim Gezi Parkı direnişi ile başlayan ‘’Haziran İsyanında’’, Türkiye Cumhuriyeti iktidarındaki Emperyalist AKP’nin faşizmini tatmayan, tanımayan kalmadı.
Bekliyorum! ‘’Vatanseverim’’ diyenlerin, ‘’önce vatan’’ diyenlerin, ‘’5 Ağustos’ta Silivri’deyiz’’ demelerini bekliyorum.
Biliyoruz ki faşizm, kurulduğu yerden yıkılır. Bu nedenle AKP iktidarı ‘’Taksim Gezi Parkında’’ değil, Silivri’de yıkılacaktır. Çünkü Bastil Hapishanesi, Silivri’dedir.
Yine biliyoruz ki, bugün yaşanan hukuksuzluklara, adaletsizliklere, haksızlıklara, kör ve sağır olanlar yarınlarımız için kimseye umut olamazlar, kimseyi sözlerine inandıramazlar. Ancak dünü, bugünü görenler ve gereğini yapanlar, yarınlarımıza umut olabilirler.
Yarınlara umut olanlar ‘’5 Ağustos’ta Silivri’deyiz’’ diyenlerdir. Bugün Bastil’in YIKICILARI, özgür yarınlarımızın YAPICILARI olacaklardır.
Bekliyorum! Yarınların umudu olacak aydınlardan, siyasi partilerden, sivil toplum ve emek örgütlerinden çağrı bekliyorum. Yaşadıklarını ve yarın bize yaşam vereceklerini görmek için bekliyorum. Çünkü hala ‘’yapmak için’’ fırsat kaçmış değil.
YAPICILAR, 05 Ağustos 2013, Pazartesi sabahı, umuda uyanan güneş vaktinde Silivri BASTİL’inde buluşuyor. Var mısın?
Bülent Dalkılıç

Hiç yorum yok: