Cuma, Aralık 30, 2011

2000-2011 ve devamında ben hiç susmadım ki !! -90- " KAÇAKÇILIK SERBEST Mİ ? "

2011 Aralık

KAÇAKÇILIK SERBEST Mİ ?

Ben 30 seneye yakın sahada çalıştım şimdi kendime soruyorum bu ülkede kaçakçılık serbest mi?..

Narkotik, hayvan, insan, Tarihi eser, denetimsiz yakıt vs. gibi kaçakçılık ne zamandan beri yasal dostlar, veya bunların herhangi biri hangi zamandan beri yasalar önünde yasal görünüyor?..

Bu olguları yapanlar öldürüldüğü zaman nasıl bir yasal ölçüde matem tutuluyor?...

Orantısız güç deniyor, geçtiğimiz günlerde TSK’nin yaptığı bir operasyon konuşuldu, bu operasyon yanlış dendi…

Sahada çalışmayan kişiler haklı olabilir, her fikre saygım var, fakat bir kaçakçılık olayı olduğunu unutmamamız gerekir kanaatindeyim çünkü bu kaçakçılık şerefsiz tabir ettiğim PKK terör örgütünün yolları üzerinde olmuştur bu yollardan geçen her kim olursa olsun o şerefsizlere rüşvet vermek zorundadır, o şerefsizlere rüşvet vermeden o yolları kullanamazlar…

Bu olguda onları potansiyel terörist yapar dostlarım, yaşları ne orsa olsun bu millete silah çeken veya o silahları almaya parasal destek veren her kim olursa olsun benim için teröristtir…

Bunları böyle göstermeyen her kim olursa olsun onlarda yardımcı uşaklardır…

Doğruları söylemek cesaret ister dostlarım, yılın son günlerinde bu olgunu yapılmasının an sebebi ise daha önceki olgulardır…

Yıllardır TSK üzerinde oynanan oyunların ve olguların daha iyi ve anlaşılır şekilde halka kötü yönde empoze edilmesidir…

Yakında F. Gülen ölüsü veya dirisi Türkiye’ye gelecektir çünkü olguların oluşmasını dört gözle ABD’de bekleyen kişi olarak yayın kurumlarında haber olarak artık yayınlanmıştır…

Farkında olmadığımız bir konu daha var dışarıdan hemşire gelmesi, ama nereden güney komşumuzdan, niye?..

Halkın en çok gittiği yer neresi Hastaneler, en güzel beyin yıkama görerek olur, başı bağlı hemşireler hastanelerimizde boy gösterecekler, sanki bunların eğitimleri bizim meslek okurlarında yetişmiş lise mevzunu hemşirelerimizden daha iyi gibi empoze ediliyor…

Bu bir örnek daha buna benzer ne örnekler var dostlar dikkatle geçtiğimiz yılları analiz edersek önümüzdeki yıllın nasıl geçeceğini görebiliriz..

İnanın ben bu sene yazı yazmayacaktım, çünkü yazdığım anda yazmadıklarımdan korkuyordum, ama geriye baktım her şeyi daha önceleri yazmışım…

Okuyan okudu, okumayanlara da teşekkür ederim…

 İyi yıllar…

Saygılar….

Cessur Demirali GÜRSU

Hiç yorum yok: