Cumartesi, Aralık 24, 2011

2000-2011 ve devamında ben hiç susmadım ki !! -86- " Meşgul Eden Bu Yazı "

2010

Tüm dostlara,

Arkadaşlar, bizleri bilmeyen kişiler konuşur, bilen susar, bilgisi olmayan bilgi alır, bu olguda kimsenin dini ve görüşü beni ilgilendirmez, beni ilgilendiren fikirlerin nasıl sunulduğu ve nasıl savunulduğudur…

Fikir karşı fikre saygı duymak kadar fikre fikir ile cevap vermekten geçer, dolma bilgilerle karşıma gelenlere ben bilgi veremem, onların beyinleri yıkanmış veya örümcek bağlamıştır…

Olgumuza gelecek olursak; Türk Ordusu ile her mekânda he yede böyle örümcek kafalılar uğraşmayı bir matah olarak görürler ve de görmeğe devam edeceklerdir,  çünkü bunların aldığı eğitim bunu gerektirir, bu eğitim zannedildiği gibi okulda verilmez bu eğitim dış odaklar tarafından verilir, bunlar teknolojiyi kullanarak halkı bilinçsiz bir toplum yapmaya yönelik hareketlerdir…

Bunlar bu oyunları bir merkezden yaparlar bu merkezide tanımak kolaydır aynı cümleleri ve terimleri ayrı ayrı yerlerden aynı zaman diliminde yayınlarlar…

Çünkü verilen talimatların dışına çıkacak kadar bile bilinçleri yoktur…

İşte bizi aynı anda şu anda meşgul eden bu yazı onlar tarafından aynı zaman diliminde yayınlanmıştır…

Saygılar…

 Cessur Demirali Gürsu
Rogg & Nok Genel Yayın Yönetmeni

Hiç yorum yok: