Pazar, Aralık 25, 2011

2000-2011 ve devamında ben hiç susmadım ki !! -88- " SENİ GÖRMEDİM "

10 Kasım 2010

SENİ GÖRMEDİM

Niye seni görmedim…

Niye seni duymadım…

Sen benimsin…

Sen bensin…

****

Senin niye elini öpmedim…

Senin fikirlerini niye benimsedim…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Seni niye düşündüm…

Sen kimsin diye niye sorguladım…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Niye seni sorgulattım..

Sen hep benimlesin…

İçimde niye ukde kadı atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Ben sanata tükürmedim…

Ben başımı kapatıp siyaset yapmadım..

Ben ölümü gördüm atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

****

Niye bize, gençliğimize bu kadar güvendin atam

Seni üzen bizler olduk atam…

Sen bize güvendin…

Seni unutmak mı diye hep sordum atam…

Uykuma girdin atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

*****

Niye bu kadar savaş kazandın sen atam…

Şimdiki silah arkadaşların ne yapıyor senin için atam…

Rüyalarıma sen giriyorsun atam…

Ağlamak bana yakışmaz, bunu biliyorum atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Sosyal adalete niye inandın sen atam…

Adalet herkes içindir niye dedin sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Halkını niye emperyalist düzene sömürtmedin sen atam…

Niye sömürge olmamıza izin vermedin sen atam..

Sen benimsin..

Sen bensin…

***

Laik düzeni niye halkına benimsettin sen atam…

Din ile devlet işlerini niye ayırdın sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Ülkeni çıkarların için niye satmadın sen atam…

Bölüp niye ülkeni pazarlamadın sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Niye hiçbir mazeret başarını yerin tutamaz dedin sen atam…

Medeni olmayı niye öğretin sen atam…

Sen benimsin

Sen bensin…

****

Kara çarşafı fesi niye kaldırdın sen atam…

Medeni giyinmeyi niye öğretin sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Halkını niye ayırmadın niye açılım yapmadın sen atam…

Niye köylü milletin efendisidir dedin sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

****

Niye halkına hiç hakaret etmedin sen atam…

Niye ananı al git demedin sen atam…

Niye şehitlere kele, teröristlere sayın demedin sen atam…

Niye Kadınlara seçme seçilme hakkı verdirdin sen atam…

Niye özgür bir toplum kurdun sen atam…

Niye rüyalarıma giriyorsun ben ne yapmadın senin için atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Niye tek hedef bilim dedin sen atam…

Niye bilime inandın sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Niye kızdın ama küfür etmedin sen atam…

Niye düzeyli ve saygılı konuştun sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Niye eğrileri düzeltin sen atam…

Neydi senin amacın atam…

Rüyalarıma girip bana niye kızdın atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

***

Niye Latin alfabesini getirdin sen atam…

Niye İlk dersi sen verdin atam…

Sen benimsin..

Sen bensin…

****

Uygarlık yolunda bilime niye inandın sen atam…

Niye dinini sevdiğini çıkıp camide haykırmadın sen atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

****

Niye hurafelere inanmadın sen atam…

Niye hacı, hocadan muska alınmasın karşı çıktın sen atam…

Rüyalarıma girip niye ban kızdın atam…

Sen benimsin…

Sen bensin…

****

Beni Türk doktorlarına emanet edin dedin sen atam…

İthal doktor çağırmadın sen atam…

Sen bensin…

Sen benimsin…

****

Artık biliyorum atam…

Sanata tükürüyorlar bana ondan kızıyorsun atam...

Sen rahat uyuyanlara bakma atam…

Sen bensin…

Sen benimsin…

****

Kurduğun ülkeyi parsel parsel satanlar, önüne geldi bugün senin atam…

Sen rahat uyuyamazsın atam…

Bunu böyle olacağını sen daha önceleri söylemiştin atam…

Sen bensin…

Sen benimsin…

****

Engel olamadım ben atam…

Ben sen olmam atam…

İleriyi senin gibi gören yok artık atam…

***

Başörtüsünden oy bekleyenler senin önüne geldi bugün atam…
Utandım, ama bir şey söyleyemedim atam…
Senin kurduğun partiye bile sahip çıkamayanları gördüm utandım atam…
Koltuk davası için rezil olanları gördüm utandım atam…
İleriyi senin gibi gören yok artık atam…
***
Sen rahat uyuyanlara bakma atam…
Eskiden faşistime karşı omuz omuza diyenleri görmüştüm atam…
Şimdi faşist düzeninin ortağı oldular gördüm atam…
İleriyi senin gibi gören yok artık atam…
***
Seneler seneleri kovalasa da iç ve dış sayınlar hep ülkemizde olacakmış atam…
Seneye seneden seneye seni anaları göreceğimi umuyorum atam…
İleriyi senin gibi gören yok artık atam…
***
Özür dilerim atam…
Seni bu senede rahatsız ettim…
 Ben utandıkça…
Halkım uyudukça…
Hainler, evet onlar büyüyorlar atam…
Ben sen olmam atam…
Afet beni diyemem atam…
Senin kabrine gelecek yüzüm olmadığından kızıyorsun atam…
Ben size bu devleti böylemi bıraktım diyorsun atam…
Bu şiirin devamı 10 Kasım 2011 de diyorum atam…
İleriyi senin gibi gören yok artık atam…
 Cessur Demirali GÜRSU

Hiç yorum yok: