Cuma, Şubat 24, 2012

M.İ.T’ NIN IRZINA GEÇTİLER

M.İ.T’ NIN IRZINA GEÇTİLER

24 ŞUBAT 2012

Evet,

Saygın okurlarım,

Şu anda ben ağlanacak halimize ben gülüyorum…

Yılardır haber ve yorum yazarım, benim branşım dışında olduğum halde hep haberlerde ırzına geçilen kızların adı ve soyadı tek harf ile medyada yazılır, bu bana çoğu zaman anlamsız gelmiştir, öte yandan haberlerin devamında detay öyle kapsamlı verilir ki, o kızı elinizle koymuş gibi isterseniz bulursunuz…

Birde yakın geçmişte İ. Melih Gökçek yazdı diye eski Hürriyet gazetesi yazarı şimdinin Sözcü gazetesinde yazan değerli gazeteci Emin Çölaşan’ a Ankara Büyük Şehir belediye Başkanı sayın denilen Gökçek dava açmıştı…

Şimdi yine Çölaşan’ ın çalıştığı o gazetede şöyle bir haber gözüme çarptı, bu haber 6. Sayfada haber başlığı ise “ MİT’ te kritik Görevden alma” diye haber vardı ve bu haberin detayında İ.N. ve A.D. diye kişiler haber yapılmış…

Bu haber 6. Sayfada isteyen okur ben detaya girmeyeceğim çünkü işte bu benim branşım, dikkatli olmamız gerekli olgusunu her zaman düşünürüm…

08 Şubat 2012 tarihinde ben M.İ.T olay daha sıcakken bir yorum yazdım “MİT Yavşakları” başlığı altında yazdığım bu yazıyı isteyen okuyabilir olacakları yazmıştım “ http://cessurdemiraligursu.blogspot.com/2012/02/aklmla-izah-edemiyorum.html “ orada bir cümlem vardı “ Bir kişinin bildiği sır, iki kişinin bildiği medyadır “ demiştim…

Her sızıntını bir sebebi vardır dostlar…

Bu sızıntı bilinir veya tahmin edilir, zaten istihbarat böyle bir olgudan oluşur, bu olgunun sonucu ve geleceği bilinse bile manşet yapılıp yazılmaz…

Bu sızıntıları yazanlar bunu döndürüp dolaştırırlar, amaçları doğrultusunda duyurur veya mesaj gönderirler…

Bu sızan Haber haber olsun diye yazılmamalıdır, bu haberleri okuyan unutulmamalıdır ki tek bizim halkımız bu haberleri okumamaktadır…

Bu sızıntılar doğrulu veya yanlışlığı dış mihrapları ilgilendirmemektedir onları ilgilendiren verilen asıl mesajdır, bu haberleri yayan veya yayılmasını sağlayan özel ve tüzel kişilerin amaçları çok başkadır…

Bu amaçlar kapalı kapılar ardında yapılan görülmeyen görüşmelerin anlaşılmamasını ve madalyonun öbür yüzünü saklamak amacı ile yapılır…

Evet, MİT’ ın ırza geçtiler, Türkçemizde babası beli olmayana “Piç” denir…

Bu gayri meşru çocukların çoğu yabancı mevşeyli ve okyanusu diğer tarafında bulunan kişi veya kişilerce yıllardır MİT’ nın içine sızmış ve şimdi göz göre göre ırzına geçmişlerdir…

Bunu önce kolluk kuvvetlerimizde de demiş ve üst düzeyde başarılı olmuşlardır, TSK ise ne olduğu anlaşılmasa da ne olacağı belidir “ görülen köy kılavuz istemez “ derler…

Bu gayri meşru çocuklar şimdi memleketimizde değişik pozisyonlara getiriliyor ve memleketimizin İstihbarat ve emniyeti bu gayri meşru devşirme çocuklara emanet ediliyor…

İşte sonuç ve olgu asıl bu arkadaşlar, yakında Ptro-Savaş günleri başlıyor ve biz bu durumda bu savaşa hazır mıyız yoksa kafamızı kuma gömerek devekuşu pozisyonunda bu sızdırıla düzmece amacı olan haberlerimi izleyeceğiz, yoksa muhalefetin yaptığı işlerle mi haber yapıp rant sağlayacak haberlerimi izleyeceğiz…

Atatürk: Hiçbir mazeret başarının yerini tutamaz…

Karar yüce Türk milletinindir…  

NELER OLDUĞUNUN FAKINDAMISINI?

 Saygılar…
Cessur D. Gürsu

Hiç yorum yok: