Çarşamba, Şubat 08, 2012

Aklımla izah edemiyorum''

MİT ve Yavşakları

Başbakan Yardımcısı Arınç, MİT Müsteşarı Hakan Fidan ile eski 2 MİT yöneticisinin ifadeye çağrılmasını değerlendirdi,  ''Şüpheli sıfatıyla KCK içerisinde bu 3 kişi nasıl yer alır, aklımla izah edemiyorum'' dedi.
08.02.2012
Saygın okuyucularım,
Sayın denilen Başbakan Yardımcısı Arınç MİT yöneticisinin ifadeye çağrılmasına şu tepkiyi verdi; “Şüpheli sıfatıyla KCK içerisinde bu 3 kişi nasıl yer alır, aklımla izah edemiyorum” dedi…
Bakın Sayın denilen Başbakan Yardımcısı Arınç ben size izah edeyim yıllar önce sizin arkadaşınız olan Abdullah Gül bir basın toplantısında gazetecileri ajan olarak tanıtmıştı…
Ve şimdi siz TRT’nin başında bulunuyorsunuz sayın denilen başbakan Recep Tayyip Erdoğan bir gazetecin tinerciyi ekrana çıkartmasına çok kızmış 'Gazetecilik bu mu?'diye sormuş…
Sizde şimdi A.A haberine “aklımla izah edemiyorum” demişsiniz hem de A.A editör koltuğuna oturduktan sonra…
Ben size kızmıyorum çünkü Açık istihbarat ( Medya ve Kurumları) ve gizli istihbarat ( Dış ve içimizde bulunan ajan topluluğu )  servisleri, bu servisler ne ad verilirse verilsin yurdumuzda faaliyet gösteren bu oluşumlar, ona bağlı çalışan tüm tüzel-kamu kurum ve kuruluşların Türkiye'ye bakış açıları sizlerin yaptığı siyaset kavramları ile özleşmiştir.
Dokuz sene evvel siyasete aktif olarak atılan Sayın denilen Başbakan Yardımcısı Arınç ben sahalarda araştırmacı yazar olarak çalışıyorum bazı duyumlarımı da  Tweetle ve facebook çıkarım olmadan yayınlıyorum, tabii ki siz bu olguyu anlamazsınız çünkü çıkar olmadan hiçbir şeyin yapılamayacağını söylersiniz çünkü siz sapına kadar Müslüman ben ve benim gibiler dinsiz imansızdır…
Kontrol edilmeyen güçten korkulur Tweetle ve facebook işte sizin için böyle bir güçtür…
Gelelim MİT olgusuna; Siyasi olarak peşini bıraksanız daha iyi işler yapacaklar fakat sizler fırsat vermiyorsunuz bürokratik olarak sıktığınız sürece bu kurum iş yapmaz…
İşte iş yapamadığı anda yalnız ve yalnız oluşumun yani siyasi gücün bir maşası olur, o maşayı kullananlar siyaseti yöneten kişiler ve dış güçler olur, dur dendiği zaman duru git dendiği zaman gider, böyle olunca da istihbarat dışa bağımlı olarak çalışır...

İstihbarat özerk bir kurum olmadıkça yani siyasi güç ile çalıştıkça istihbarat olgusu olamaz…
Yavşak demek bit demektir MİT ve BİT işte bunlar benzerlik taşır; İstihbarat örgütü önceden haber alır bu haberi doğrular, bunları gerekli mercilere ulaştırır, bu merciler ise gerekli önlemleri alır, bu işin adı operasyondur…
Silahlı veya silahsız olarak ikiye ayrılır, günümüzde elektronik olarak ayrı ayrı sistem ve operasyonlarda vardır…
Bu operasyonlar gizli tutulur ve bu operasyonlar başarılı veya başarısızlığı beli kişiler haricinde kimseye duyurmaz, “Bir kişinin bildiği sır, iki kişinin bildiği medyadır” işte bu iki kişiden biri sızıntı yapan hedef saptırmaya yönelik çalışan bit acaba…
Bilmem anlata biliyor muyum?...

NELER OLDUĞUNUN FAKINDAMISINI?
Saygılar…

Cessur D. Gürsu

Hiç yorum yok: