Pazartesi, Temmuz 16, 2012

H. M. Y. S. M. V. B. S. B V. M. K. A. (Sizlerle Paylaşacağım)

H. M. Y. S. M. V. B. S. B V. M. K. A.

Birinci Bölüm, ikinci Kısım, İkinci Anlatım, Sözcük Sayısı 309

Halk Olma Olgusu Ve İsyan Kokusu

(Sizlerle Paylaşacağım)

Saygın okuyucularım,

Geçen yazımda bizi ve sizleri, bizleri yöneten insanları, yönetime muhalefet eden insanları düşünen hayvan olarak nitelemiştim.

Bu nitelemeden yazıma devam edeceğim…

Geçen yazımda sizlere yazdığım gibi söz uçar yazı kalır, demiştim.

O kadar ki; yılar önce söylenmiş sözler bile sıkışınca siyaset arenasında söylenir oldu…

Bu yılın başlarında örneklendirecek olursak; kendini sultan gibi gören bir düşünen hayvan,  Sultan Süleyman’ın sözünü şimdiki Fransa cumhurbaşkanına geçmişteki Fransız kralına söylediği sözleri söylemişti, siyaset arenasında doğru bir sözler olsa bile bu düşünen hayvan denen insan kendinin ürettiği bir sözü söyleseydi daha mantıklı olmaz mı?

Fakat düşünen hayvanların yaptığı gibi yine kolay yolu seçip kopya fikirlerle ülkeyi yönetiyor, ve bu fikirleri ona veren dış istihbaratlarda eğitim aldığı saklanan danışmanları ve etrafını saran uşak dalkavuklar işte ülkemiz böyle bir felaketin içine gidiyor…

Hâlâ şu anda bile o düşünen hayvandan iyi niyetimle ben bile mantık arıyorum, çünkü bende bir düşünen hayvanım ve de onun geleceğini düşünüyorum…

Hiç parlak olmasa da yine iyi niyetimle isyan kokusunu onlara ve bunu okuyanlara bildiriyorum…

Buna benzer daha nicelerini bu sizin ve benim yakından tanıdığımız bahsi geçen düşünen hayvan söyledi, bizde medya mensupları düşünen hayvan olarak bunları düşünmeden gündeme getirdik, şimdi soruyorum, doğrumu yaptık?

Daha sorulacak sorular var dostlar; buda şunu gösteriyor bu düşünen hayvanları biz ve sizler seçtiğinize göre bizden akıllı değiller, ancak kopya çekerek bu devleti yönetiyorlar, kopyayı yine iyi niyetimle söylüyorum, içimizden çıkan kişi ve sultanlardan, tüm seçilmiş düşünen hayvanlar böyle kopya çekseler can kurban ama içimi acıtan; dış istihbaratların verdiği kopyaları çekip devleti yönetmeğe çalışıyorlar, işte sorun burada…

Sizleri ve bizleri tüm düşen hayvanları düşünüyorum, karar verme yapılarımızı düşünüyorum.

Sahada dolaşırken hep bu sorular aklıma geliyor bazılarını çözebiliyorum bazıları beni geçekten zorluyor bunlar bilen sorular olmasına karşın, karşı karşıya geldiğimiz zaman sorulardan kaçınıyoruz cevap vermiyoruz, daha dorusu vermekten kaçınıyoruz,  bu sorulardan bazı sorular aklıma takıldı ve de şimdi bunları sizinle paylaşmak istiyorum…

Gelecek yazımda bu soruları sizlerle paylaşacağım…

Saygılar…

Cessur Demirali Gürsu

16.07.2012

İkinci Anlatım sonu

İkinci Kısım devam edecektir

Birinci Bölüm Devam Edecektir

Hiç yorum yok: