Pazar, Ağustos 17, 2014

Planlı Yasa Uygulamaları: (Bölüm -1-)




Cessur Demirali Gürsu
Dışarıda fakat fikir Suçlusu
Saygın okurlarım,

Önümüze bakmadan arkamızı kontrol etmeliyiz, bu arkamızda bıraktığımız olgular ve bizi ileriye götürecek olaylara bakış açımızı geniş tutmaya yarayan olgudur, geniş açıdan baktığımızda fotoğrafı daha net görebiliriz…

Bu yazı dizimde yazımı bir ön görü olarak kabul etmenizi istiyorum çünkü bu şimdi önümüze konulan ve bizi meşgul eden kurku ve senaristlerin uygulamaya soktuğu yasal davalar hep bir plan dahilinde karara bağlanıyor, ön görü dedik ya; işte size ön görümden bazı örnekler vereyim, geçmişte hükümete ve yasal kurumlar sormuştum, “Üç hamle 19 Mayıs, 30 Ağustos, 29 Ekim, sonuç 10 Kasım bu tarihlerde ne oldu…”  ve neler olacak,  “NELER OLDUĞUNUN FARKINDAMISINIZ” diye  29 Kasım 2012 tarihinde böyle bir yazı yazmıştım…

Daha sonraki günlere de Akil adam furyası çıktı…

O zamanlarda ben Bir medya kurumunu Genel yayın yönetmenliğini yapıyordum ve 23 Nisan güne az kalmıştı genelde yazılarımı altına şu cümleleri o zaman koyuyordum;  Ben 24 Mart 2013 ki yazımda şunu yazmıştım “ 23 Nisan günü Türkiye’de neler olacak, 23 Nisan dâhil sonrasında 15 gün içinde tekraren yazıyorum  örnek verdiğim gibi Diyarbakır’a, Van’a, Hakkâri, Şemdinli il ve ilçelerinde bulunan halka ve çevresine, bölgedeki köy ve kasabalara sınır bölgelerine, her mahalleye, her sokağa, her eve tek Türk bayrağı as veya gücün yetiyorsa astır, sen bunu yaptığın anda bende belgeleri sana iletmeye söz veriyorum…

Delikanlılık budur, hodri meydan ben siyasetçi veya herhangi bir siyasetin içinde değilim”  yazısını yazmıştım, işte artık delikanlı olana 23 Nisan ve sonraki 15 içinde yazdığım yazılarda bu paragrafı yayınlayacağım delikanlı olmak nasılmış Akil adam seçmek nasılmış göreceğiz…

Yazısını yazmıştım gerçi bu yazıya cevap gelmedi, Genel yayın yönetmeni olduğum sitede değişiklik yapılmadan önce 2013 Taksim Gezi Parkı protestoları başladı, Dış ülkelerin uşaklığına soyunan ve din sömürüsü ile başa gelmeyi beceren benim halife özlemi içindeki dediğim halife tanımlaması ile her zaman belirttiğim RTE nin kurduğu  61. Türkiye Cumhuriyeti  Hükümeti’nin, İstanbul'un Beyoğlu ilçesinde bulunan ve sadece umumi hizmette kullanılmak koşulu ile tapuda Halifenin yatırımları bulunan İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne (İBB) tahsis edilmiş olan  Taksim Gezi Parkı'na o zaman diliminde Halifenin baskılarına uymayan İstanbul 6'ncı İdare Mahkemesi ve 2 Nolu Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Kurulu kararı olduğu halde Topçu Kışlası'nı Taksim Yayalaştırma Projesi çerçevesinde imar izni olmadan yeniden inşa etmesini engelleme eylemi olarak başlamasına tepki gösteren kişileri de elimden  geldiğince korumak için yazılar yazdım…

Halifenin Polisin orantısız müdahaleleri, halife özlemi ve bir sürü gayri meşru yatırımları içindeki Erdoğan'nın kendi ve yandaşlarının çıkarı için Başbakanlığı bir kenara koyup Belediye başkanı olması nedeniyle inşaatın yapımında ısrarcı açıklamaları ile protestolar hükümet karşıtı gösterilere dönüşmüş ve başta Ankara, İzmir gibi büyükşehirler olmak üzere Türkiye'nin diğer illerine de yayılmıştır…
Şimdileri bunları unutturmak için bir sürü projeler gündeme geliyor bunları arasında Hukuksuzluk Hukuk davaları da gündeme geliyor…

O Hatırladığımız günlerde Projenin dayanağı olan 1/5000 ve 1/1000 ölçekli planlar İstanbul 1. İdare Mahkemesi tarafından 6 Haziran 2013 tarihinde iptal edilmişti.

Bölüm sonu…

Saygılar…

Rogg & Nok Genel Yayın Yönetmeni..

Cessur Demirali Gürsu

Hiç yorum yok: