Çarşamba, Eylül 11, 2013

Planlı Yasa Uygulamaları: (Bölüm -14-)


Cessur Demirali Gürsu
Dışarıda fakat fikir Suçlusu
Savaş, Barış (3)
Saygın okurlarım,
Bu zaman diliminde herkes haber verirken ben bir süre haber vermeyeceğim…
Sizlerin biraz başınız ağrıtacağım
Sizlerin başı ağrıyorsa demek ki sizde bu planlı Yasal uygulamalara olguda varsınız demektir…
Var olmak düşünmek ve fikirleri öğrenmektir…
Fikir örenmek sabır ve olumlu düşünmek demektir…
Olumlu düşünce olumsuz fikirleri yener…
Olumsuz fikirler düşünen insana olumlu olarak yansır…
Bu yansıma inanın size iyi gelecektir…
Bunu birilerinin çıkıp söylediği gibi hazım etmek gerekmiyor…
Hap almadan fikir alarak midenizi rahatlatabilirsiniz…
İster inanın ister inanmayın benim yaklaşık 13 senedir midem bulanıyor…
Her tarafta o malum fareyi ve etraflıdaki timsah gözyaşı döken arkadaşlarını görüyorum…
Deyim doğru ise bunların hepsi sıça ve bu sıçanları görmekten gına geldi…
Sıçanları pislikleri her yana yayıldı…
Nasıl geldiklerini çözmek ve çözülmesini sağlamak için her siyasi ortam planlar ve projeleri 10 sene zarfında üretti…
Ama herkes onu o sıçanı ve çevresini hata yaparak küçümsedi…
Kimse sonrayı düşünmedi, hep günü kurtarmayı düşündü, hâlâ da aynı politika yürütülüyor, artık politik değişim zamanı geldi…
Çünkü o sıçan büyüdü ve etrafında ürüyen sıçanlarla birlikte gelişti bu gelişimde önüne atılan yemleri büyük bir zevkle yedi, bu ona ve çevresinin büyümesinde büyük fayda sağladı…
Yemin iyisini, kötüsünü ayırmadan hepsini yedi, yediklerinden rahatsız olmasın diye, bağışıklık sistemini dış istihbaratlardan aldığı haplarla kuvvetlendirildi…
Baksanıza tek başına savaş bile çıkaracak konuma geldiğini söylemese de yüz ifadesinden davranışlarından anlamak mümkün…   
Bu ve ilerleyen birkaç yazımda sizlerin daha önceki yazılarım için olumlu ve olumsuz tepkilerinizi bir ölçüde yayınlamak için genelde bu yazılarımı yazım aşamasında benim ile alakalı olacaktır, bu aşamada yazımda grubumu veya beni okuyan okuyucularımı bu yazılarım bağlamaz…
Tepkileri ben aldığıma göre tek başıma bu tepkileri yanıtlamam gerek. Fakat bu yazım ülkemi ve beni tehdit edenlere bir ölçüde cevap olarak da algılana bilir…
Ben ülkemi çıkarsız sevdim, tüm insanları elimden gediğince kucaklamaya çalıştım…
Evet,
Ben şu veya bu din, mezhep için bu yazıları yazmıyorum…
Herkesin belli bir siyasi, dini düşüncesi vardır.
Buna yönelik olarak her zaman bana saygı duyulmasa da, ben her düşünceye saygı duydum.  
Benimde her siyasi düşünceye sıcak bakmamam lüksüm yok buda doğal karşılanmalıdır.
Herkes gibi benimde kırmız çizgilerim olduğu bilinmelidir…
Yanı sıra yine ben tüm fikir ve düşünceleri bu kırmızıçizgiyi aşılmadıkça tepki ve eleştirilere saygı gösteririm…
Fikirleri fikir, düşünceleri düşünce yolu ile savaş vererek yenmeyi prensip edinmişimdir…
Ben yine belli bir siyaset içinde bu yazıları yazmıyorum tüm siyasi görüşlere aynı bakış açısı ile bakmamda beklenmemelidir, çünkü ben özgür ve bağımsızım…
Genelde yukarıda belirttiğim gibi kendi çapımda bir Türk yazarı olarak kendime koyduğum kırmızıçizgileri aşmadan, at gözlüğü takmadan; her siyasi ve sosyal oluşuma geniş açı ile bakmaya çalışıyorum.
Başarılı olup olmamam ilerde belli olacaktır…
Devamı gelecek yazımda…
Saygılar…
Bölüm Sonu…
Rogg & Nok Genel yayın Yönetmeni
Cessur Demirali GÜRSU 

Hiç yorum yok: